حضور پدر در عکاسی در دوران بارداری

نکته: به دلیل التزام به رعایت قوانین کشوری کلیه عکس های این مقاله از سایت های خارجی انتخاب شده است.

آیا در عکس بارداری حضور مادر کافیست؟

عکاسی در دوران بارداری

اکثر عکاسان عکاسی بارداری را فقط در خود خانم مادر خلاصه می کنند اما شما این اشتباه را نکنید! تجربه به من می گوید که نقش پدر در عکس بارداری بسیار مهم است. حضور پدر در عکس ها باعث خلاقیت و تنوع بیشتر در عکس ها می شود، همچنین با حضور او هم می توان عشق میان زن و مرد را در عکس ها نشان داد و هم مفهوم خانواده با تمام معنا به تصویر کشیده می شود. علاوه بر آن حتی اگر همسرتان تمایلی برای حضور در عکس ها ندارد از او بخواهید برای حمایت روحی و جسمی در زمان عکاسی همراه شما باشد.

ژست بارداری

عکس های بارداری را می توان مانند عکس خانوادگی نیز در نظر گرفت. اگر به جز نوزادی که منتظر او هستید فرزندان دیگری نیز دارید آنها را غریبه ندانید، به آنها یادآور شوید که این شرایط جدید به آنها نیز مرتبط است و از ایشان بخواهید که به دلیل ارتباط حسی زیبایشان با عضو جدید خانواده در عکس ها کنار شما حضور داشته باشد و باعث زیبایی بیشتر عکس ها شوند.

عکس حاملگی

ژست عکاسی

اگر روابط عاطفی عمیقی بین شما و پدر و مادرتان وجود دارد که تمایل دارید در عکس های این دوران شیرین حضورشان ثبت شود حتما این کار را انجام دهید.

دوران حاملگی

به خودتان برسیدیکی از زیبایی های عکاسی بارداری طبیعی بودن همه چیز آن است که ظاهر مادر جز اصلی ترین آنهاست. اگر موهایتان رنگ کردن لازم دارد یا می خواهید کمی آنها را کوتاه کنید الان بهترین زمان است. در بسیاری از عکس ها دست های پدر و مادر در نمای نزدیک وجود خواهد داشت، پس بهتر است از قبل کمی به پوست دست و ناخن هایتان رسیدگی کرده باشید.

اگر قصد دارید از زیورآلات استفاده کنید اصل سادگی را فراموش نکنید، هر وسیله ای که در عکس وجود داشته باشد و بیشتر از شما جلب توجه کند دیگر برای بیننده ی عکس شما سوژه اصلی نخواهید بود.

عکس حاملگی

برخی از مادران اصرار دارند که قبل از عکاسی به آرایشگاه مراجعه کنند اما با توجه به اینکه حضور طولانی مدت در آرایشگاه باعث خستگی مادر می شود و در بسیاری موارد آرایش های سنگین صورت و مو حالت غیرطبیعی به فرد می دهد، پیشنهاد من به شما استفاده از آرایش ساده ای است که در منزل انجام داده اید، چون چهره ی واقعی و معصومیت صورت مادر باردار را به زیباترین حالت ممکن نشان می دهد.

عکس بارداری هفته به هفته

عکاسی

در ادامه ی مقالات نکات مهمی در مورد نحوه عکاسی به شما خواهم گفت.

  • گروه مقاله

    آموزش عکاسی کودک

  • نام نویسنده

    محدثه شاطریان

  • تاریخ بروزرسانی ۴ مرداد ۹۹
تبلیغ ویژه مهدکودک