نکات مهم در انتخاب آتلیه عکاسی در دوران بارداری

نکته: به دلیل التزام به رعایت قوانین کشوری کلیه عکس های این مقاله از سایت های خارجی انتخاب شده است.

برای انتخاب آتلیه به چه مواردی باید دقت کنیم؟

حتما قبل از انتخاب کردن آتلیه بارداری به آنجا سر بزنید و یا اگر قادر به ترک منزل نیستید با شماره تلفن آنها تماس برقرار کنید و هرگونه سوال دارید بپرسید، از مطرح کردن کوچکترین مسائل هم خجالت نکشید.

عکس بارداری

اگر می توانید از منزل بیرون بیایید بهترین کار همین است که به صورت حضوری به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید و نمونه عکس هایشان را هم از نزدیک مشاهده فرمایید.

معمولا اگر حضوری به آتلیه بروید تعداد نمونه کار بیشتری نسبت به عکس های منتشر شده در فضای مجازی آتلیه خواهید دید.

درمورد لباس هایی که باید با خودتان ببرید، مدت زمان عکاسی، پله داشتن یا نداشتن آتلیه، وضعیت سرویس بهداشتی، تهویه، وسایل سرمازا و گرمازا متناسب با فصل، دور یا نزدیک بودن آدرس آتلیه نسبت به منزلتان، اینکه چند روز قبل باید برای رزرو اقدام کنید و موارد دیگری که برای خودتان مهم است حتما از مسئولین آتلیه تحقیق کنید.

دوران بارداری

هنگام صحبت با کارکنان آتلیه به نحوه صحبت کردن و رفتار آنها نیز توجه داشته باشید، تیم عکاسی بارداری آتلیه باید بتوانند به خوبی درک کنند که دوران بارداری به منزله ی یک شرایط دشوار و سخت برای شما است و با شما همدلی کنند.

عکس در بارداری

مسئله ای که در نهایت باید به آن دقت کنید قیمت های آتلیه است. هر قیمت بالایی نشاندهنده ی کیفیت خوب نیست و هر قیمت پایینی هم به معنای خدمات سطح پایین نمی باشد. در مورد مبلغ ورودیه آتلیه، هزینه چاپ و حدقل تعداد عکسی که توسط آتلیه گرفته می شود بپرسید.

علاوه بر آن به تعداد عکسی که تصمیم دارید بگیرید و اینکه آیا می خواهید فقط چند عکس چاپ کنید یا آلبوم داشته باشید هم قبل از مراجعه به آتلیه تصمیم خود را گرفته باشید تا پکیج های تخفیفی آتلیه شما را ترغیب به انجام کاری که قصد انجام آن را ندارید نکند.

عکاسی بارداری

و در آخر پیشنهاد می کنم حتما با آتلیه ای که تخصص عکاسی بارداری و نوزاد دارد قرارداد ببندید، زیرا تیم عکاسی آنها از لحاظ روحی و تکنیک عکاسی کاملا متناسب با شرایط شما آموزش دیده اند و در صورتی که تمایل داشتید می توانید عکاسی از نخستین روزهای زندگی فرزندتان را به کسانی که از قبل با هم آشنا شدید بسپارید.

عکاسی نوزاد آن هم در روزهای ابتدایی زایمان که مادر تحت فشار است اگر در محیط آشنا انجام شود باعث آرامش روحی او خواهد بود.

با ادامه مقالات با من همراه باشید، می خواهم موارد جدیدی را بیان کنم.

  • گروه مقاله

    آموزش عکاسی کودک

  • نام نویسنده

    محدثه شاطریان

  • تاریخ بروزرسانی ۴ مرداد ۹۹
تبلیغ ویژه مهدکودک