عکاسی در دوران بارداری در آتلیه یا منزل ؟

ممکن است شما ندانید بهتر است عکس های بارداریتان را در آتلیه بگیرید یا خودتان دست به کار بشوید و این کار را در منزل انجام دهید. پس من شما را در انتخاب کمک میکنم. این تصمیم به عوامل مختلفی بستگی دارد

عکاسی

گاهی خودتان یا یکی از آشنایان نزدیک شما عکاس حرفه ای است(یا حداقل طرز کار با دوربین عکاسی خانگی شما یا گوشی موبایلتان که اتفاقا دوربین خوبی هم دارد را بلد است)، یا ممکن است تنها چند عکس یادگاری از این دوران بخواهید و رفتن به آتلیه برایتان به صرفه نباشد، یا شرایط به گونه ای هست که به دلایل جسمانی مادر امکان خروج از منزل را ندارد و یا شاید از آن دسته افرادی هستید که کسب تجربه های جدید برایتان هیجان آور است، در این صورت من به شما پیشنهاد می کنم که در منزل بمانید و عکاسی را انجام دهید.

ایده های عکاسی

در این فضای آشنا همه ی وسایلتان در دسترس است، هر زمان نیاز به استراحت داشتید می توانید عکاسی را متوقف کنید و به طور کلی محیط باعث آرامش مادر می شود.

عکاسی بارداری

اگر نکات مثبتی که برای عکاسی در منزل گفتم را می پسندید اما در زمینه ی عکاسی هیچ سررشته و تبحری ندارید و احساس می کنید ممکن است اینکار باعث اضطراب شما شود به شما می گویم که اصلا نگران نباشد، امروزه در بیشتر آتلیه های عکاسی شرایط عکاسی در منزل نیز وجود دارد و تیم عکاسی با تجهیزات لازم به منزل شما می آیند و کلیه عکس ها در منزل خودتان گرفته می شود.

عکس بارداری

و گروه سوم افرادی هستند که ترجیح می دهند منزلشان را لوکیشن عکاسی نکنند و با وسایل شخصی مورد نیاز-که در ادامه مقاله به آنها خواهم پرداخت- به آتلیه بروند.

ژست عکاسی بارداری

با ادامه مقالات با من همراه باشید تا بقیه نکات را با شما درمیان بگذارم.

  • گروه مقاله

    آموزش عکاسی کودک

  • نام نویسنده

    محدثه شاطریان

  • تاریخ بروزرسانی ۴ مرداد ۹۹
تبلیغ ویژه مهدکودک