چرا و در چه زمانی عکس از دوران بارداری بگیریم؟

در ادامه ی مقالات مربوط به عکاسی بارداری مواردی که باید مدنظر داشته باشید را به صورت شماره گذاری می نویسم تا در زمانی که قصد انجام اینکار را دارید از آن به عنوان چک لیست استفاده کنید.

چرا عکس بارداری بگیریم؟

حتما تا به حال عکس ها و آلبوم های بسیاری دیده اید اما مسئله ناراحت کننده این است که در آلبوم ها کمتر عکسی از دوران بارداری مادر پیدا می کنید و این غم انگیز است. تفاوتی ندارد که منتظر چندمین فرزند خود هستید، چرا که این دوران یک دوران خاص و به یاد ماندنی است و حیف است که لحظات خاص و شیرینش و ماندگار نشود.

عکاسی در دوران حاملگی

من شخصا به خانم های باردار پیشنهاد می کنم حتما عکاسی بارداری را انجام دهند چون این عکس ها تا آخر عمرشان برایشان به یادگار می ماند و هربار با دیدن آن ها لبخند بر روی لب هایشان می آید.

چه زمان عکاسی کنیم؟

همانطور که در مقاله قبلی گفتم با توجه به آناتومی مختلف مادران، زمان عکاسی بارداری در هر فرد ممکن است متفاوت باشد اما اگر بخواهم یک زمان را مشخص کنم معمولا پایان هفت ماهگی بهترین زمان است. چون هم مادر تحرک کافی برای ژست گرفتن دارد و هم زود خسته نشده و سرگیجه نمی گیرد. اما لازم است به چند مورد دقت کنید:

عکاسی بارداری

بهترین زمان عکاسی برای شما زمانی است که شکمتان به اندازه ای بزرگ شده باشد که افراد دیگر با دیدن شما متوجه بارداری شما بشوند، اما در عین حال آنقدر وزنتان بالا نباشد که قادر به حدود یک تا دو ساعت عکاسی نباشید.اگر دیرتر از زمان تعیین شده بخواهید عکاسی کنید ممکن است مشکلات غیرقابل پیش بینی پیش بیاید و علاوه بر آن در ماه نهم بارداری شکم مادر آن گردی و خوش فرمی قبل را ندارد و عکس هایش چندان زیبا نمی شود.

حتما در اواسط دوران حاملگی در مورد زمان عکاسی بارداری با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است پزشک شما تصمیم داشته باشد برایتان در ماه های آخر استراحت مطلق یا محدودیت حرکتی تجویز کند. پس بهتر است از قبل احتمال این موضوع را داده باشید.

عکاسی مادر

اگر دوقلو دارید یا جثه تان کوچک است شاید فرزندان شما پیش از موعد به دنیا بیایند پس مخصوصا شما نباید عکاسی را به روزهای پایانی بارداری موکول کنید.با ادامه مقالات با من همراه باشید تا بقیه نکات را با شما درمیان بگذارم.

  • گروه مقاله

    آموزش عکاسی کودک

  • نام نویسنده

    محدثه شاطریان

  • تاریخ بروزرسانی ۴ مرداد ۹۹
تبلیغ ویژه مهدکودک